پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4942
-
الف
+

جدول پخش جدید شبکه آی‌فیلم

سه سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه شده است.

سه سریال جدید به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه شده است.

به گزارش آی‌فیلم، سه سریال «این راهش نیست»، «بچه مهندس2» و «بچه‌های گروهان بلال» به جدول پخش شبکه آی‌فیلم اضافه شده است.

این راهش نیست 

مجموعه تلویزیونی «این راهش نیست» از روز یکشنبه 30 آبان ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فریدون کشاورز نمونه روستایی و علاقمند به کار تحقیق و پیوند انواع گیاهان است او معتقد است ازدواج برای دانشمندان ضرر دارد. دائی او رئیس شورای روستا مرد مقتدر و باابهتی است که دخترش را کاندید ازدواج کرده است. فریدون که یارای مقابله با دایی را ندارد قصدفرر از روستا و حتی کشور را می کند وبه همین منظور به تهران می آید و درهمان قدم اول برای فرار شیفته دختری می شود.

حبیب دهقان نسب، ثریا قاسمی، اشکان خطیبی، رضا بابک ،فهیمه راستکار و نگار جواهریان از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «این راهش نیست» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بچه مهندس

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» از روز دوشنبه 30 آبان ماه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: جواد دوست صمیمی با نام رسول دارد که در خوشی‌ها و لحظات سخت با اوست. جواد به یکی از دختران پرورشگاه بنام مژگان علاقمند می‌شود و این علاقه یکی از محورهای داستان می‌گردد؛ و آن را به سرپرستی خانم آقای عباسی می‌ سپارند و جواد سعی می‌کند تا به او برسد و او را برگرداند. سپس صدیقه (مادر جواد جوادی) می‌میرد و مدیر پرورشگاه خانم جاهد به دلیلی از پرورشگاه می‌رود و آقای لاهوتی (سیاوش چراغی پور) جانشین او می‌شود و به دلیل بزرگ شدن بچه‌ دخترها و کارمندان زن را از هم جدا می‌کنند و.....

مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

بچه‌های گروهان بلال

مجموعه تلویزیونی «بچه‌های گروهان بلال» به کارگردانی عبدالرحمن شليليان در سال ۱۳۹۷ در ژانر دفاع مقدس تولید شده و از سه‌شنبه ۲ آذر ماه روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی می‌رود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:گروهان بلال نام گروهان مهندسی رزمی است که نیروهای آن را جوانانی تشکیل می‌دهند که همگی راننده لودر و بلدوزر هستند. رحیم جوان جانبازی است که فرماندهی این گروهان را به ناچار و به سودای رفتن دوباره به خط مقدم جبهه پذیرفته است و ... .

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر